Prihlásenie B2B
*

*

Zabudli ste heslo?

Servis

 

Servis elektroniky značiek ECG a HITACHI, veľká biela technika
Reklamácie Vás prosíme nahlasovať výhradne na bezplatnej linke ECG.


Bezplatná linka ECG:  0800 333 003.

 

Servisný partner : P/CHAdresa:Telefón:E-mail:
Milan PalečekP, CHDobšinského, 050 01 Revúca0911/276 509palecek.milan@gmail.com 
Vojtech BodzášP, CHHlavná 55, 077 01 Kráľovský Chlmec 0908/950 838vbodzas@gmail.com
REPAIRmix Jozef RobaPMierova 38, 094 11 Stará Ľubovňa 0903/612 000jozefroba@repairmix.sk
Ján Šulík - EL-ServisPLevočská 3, 064 01 Stará Ľubovňa421 524 326 115lubovna@euronics.sk
RODBAR, s. r. o.P, CHRároš 128, Trenč 985 320905/661 928elektroservis@slovanet.sk 
EL-PRA, s.r.o.p. VeselovskýP, CHč.domu 2496, 034 72 Liptovská Lužná 0905/577 817elpra@speednet.sk 
Rudolf DorociakPVyšný koniec 408, 02 354 Turzovka0905/291 364dorociak.servis@tmn.sk 
Miroslav PavličekPKrušovská 2050/21, 955 01 Topolčany + Partízánske0905/181 471pavlicek@bestnet.sk mmiroservis@gmail.com
Servis chladenia - Ján Zita CHChudá Lehota 17, 956 38 Chudá Lehota0903/355 926zita.servis@gmail.com
ELDO - Jozef Rapand PMatičná 211/4, 924 01 Galanta 0905/444 196servis@eldo.sk
obchod@eldo.sk
ASTA - KE s.r.o.P, CHSlovenská 93, 040 01 Košice   +   Poprad0905/904 628servis@asta-ke.sk
Matúš Kováč – LEVSAP    PBernolákova 3, 934 01 Levice036/631 26 20elektrolv@elektrolv.sk matus.kovaclv@gmail.com
ELEKTRO SERVIS Michal LiškaP, CH1.Mája 1228, 093 01 Vranov nad Topľou057/446 4667 0905/240 602elektroservisvv@slovanet.sk
Beso Elektroservis Ján Baka - obchodPMlynská 1, 936 01 Šahy036/741 07 72beso_baka@stonline.sk
ECO Ervín BojtošCHOkružná 156, 911 11 Balog nad Ipľom036/741 14 34ecoelektro@centrum.sk
Chladenie spol. s r.o.P, CHKovorobotnícka 3, 821 04 Bratislava02/43 42 07 38chladenie@chladeniesro.sk
Komfort-servis, s. r. o.P, CHĽ. Stárka 2722/16, Trenčí 911 050910/640 006servis@komfortservis.eu
Tibor Ládi TIBIK SHOP - SERVISPBratislavská 60, 932 01 Veľký Meder 031/555 37 79421917638247@ORANGEMAIL.SK
Aladár Voznický - FIRMA AVOZCHBažantia 1149/50, 930 05 Gabčíkovo031/559 44 45   0905/320 765a.voznicky@zoznam.sk
Elektroopravovňa - Štefan PilátikPSihelné č. 496, 029 46 Sihelné0905/564 520spilatik@gmailcom
ED Elektroslužba - Pavel DebnárPPribinova 38, 936 01 Krupina045/551 95 14eddebnat@ed-debnar.sk
Štefan KvardaCHVnútorná okružná 50/17, 945 01 Komárno0902/102 760stefankvarda@post.sk
Ing. Miloš BabuľaCHCukrovarská 3042/62, 926 00 Sereď0905/792 527milos.babula@centrum.sk
Servis SIDOR - Jaroslav SidorP, CH klímaLekárovce 2, 072 54 Lekárovce /okres Sobrance/
(Michalovce, Snina, Humenné, Vranov, Trebišov)
0907/062 622itecservis@gmail.com
UNI SERVIS - František ŠimkoPPravenec 241, 972 16 Pravenec0905/333628fesimko@gmail.com
PART Servis - Dušan JunasPKarola Salvu 9, 034 01 Ružomberok0918/535876partservis@gmail.com 
Peter Špik P, CHPartizánska 46, 085 01 Bardejov054/474 62 27spikservis@gates.sk
Jozef Sobek - SERVISPDlhý rad 1, 085 01 Bardejov0918/404 595   054/474 40 44sobekservis@mail.t-com.sk
Viera Bryndziarová - BryndziarPLombardíniho 208/4, 014 01 Bytča041/552 28 00 0905/713 921rbryndziar@azet.sk
BL technics, s.r.o.P, CHšvábska 6695/57A, 080 05 Prešov0918/825 645 0903/904 572bltechnics@mail.t-com.sk
Jozef TollarovičPč.d. 395, 919 61 Ružindol0915/759 849
033/554 90 16
tollarovic@gmail.com
Igor OravecP, CHPieninská 19, 974 11 Banská Bystrica0905/637 702    048/417 47 07elektrooravec@centrum.sk
Miroslav OndruškaPCementárska 16, 974 01 Banská Bystrica0903/707 344servis@strojsmalt.sk
Karol CsernyanszkyPGútsky rad 1, Komárno0905/720 444karol.csernyanszky@centrum.sk

 


Servis elektroniky značiek ECG, Hitachi, Telefunken, malá biela a čierna technika

Servisný partner : 
Adresa: Telefón:E-mail:
Servis elektroniky
Údernícka 11, 851 01 Bratislava-Petržalka, 
02/68 24 52 45 servis@elektroniky.sk 

Servis elektroniky značiek ECG, Hitachi, Telefunken, malá biela a čierna technika

Servisný partner : 
Adresa:Telefón:E-mail:
T.V.A. servis
Južná trieda 48/D, 040 01 Košice, 
055/633 85 01, tvaservis@tvaservis.sk 




REKLAMÁCIE:

 


Servisný partner : 

Servis elektroniky -  ECG, Hitachi, Telefunken

 
Údernická 11 
Bratislava -Petržalka
851 01
Telefón:02/68 24 52 45
Spôsob platby:DPD
Dopravu platí:Servis
Email:servis@elektroniky.sk
Postup:Do emailovej komunikácie pri objednávke zvozu vždy uvádzajte:
1, presnú adresu Vašej predajne
2, typ výrobku
3, popis závady
K výrobku prikladajte:
1, reklamačný list s uvedenou závadou
2, spiatočnú adresu
3, záručný list s typom a výrobným číslom
4, alebo predajný doklad s typom a výrobným číslom

Servisný partner : 

T.V.A. servis - ECG, Hitachi, Telefunken

 
Južná trieda 48/D
Košice
040 01
Telefón:055/633 85 01
Spôsob platby:DPD
Dopravu platí:Servis
Email:tvaservis@tvaservis.sk
Postup:Do emailovej komunikácie pri objednávke zvozu vždy uvádzajte:
1, presnú adresu Vašej predajne
2, typ výrobku
3, popis závady
K výrobku prikladajte:
1, reklamačný list s uvedenou závadou
2, spiatočnú adresu
3, záručný list s typom a výrobným číslom
4, alebo predajný doklad s typom a výrobným číslom

 

 

  POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ REKLAMÁCIÍ:

 
 
 
Forma uplatňovania reklamácie :
 
Reklamácia sa uplatňuje písomnou formou a to mailom alebo poštou (príp. faxom) na :
 
 
reklamacie@k-b.sk ( príp. fax +421 232 113 418 )
   ( telefonicky podávame len informácie k reklamáciám )
 
 
 
Náležitosti k podaniu reklamácie :
 
Najlepšou formou podania reklamácie je vyplnenie Reklamačného protokolu K+B Progres, a.s., organizačná zložka, kde sú predtlačené všetky potrebné náležitosti k uplatneniu vašej reklamácie. V tomto doklade treba uviesť všetky požadované skutočnosti, predíde sa tým zdĺhavejšiemu procesu na začatie reklamačného konania.
 
Ak tento formulár priložený nie je k vašej reklamácii, resp. neúplne vyplnený alebo nepriložený vôbec, môže sa termín začatia reklamačného konania predĺžiť o dopĺňanie potrebných údajov pre jeho začatie.
 
K tomuto reklamačnému protokolu je potrebné pre urýchlenie riešenia doplniť vždy číslo nákupnej faktúry – ako doklad k reklamácií.
 
 
Lehoty vybavenia reklamácie :
 
Lehota na vybavenie vašej reklamácie je 30 kalendárnych dní  od jej prijatia. Dňom začatia reklamačného konania sa rozumie deň, ku ktorému je reklamácia obsiahnutá všetkými potrebnými náležitosťami (pokiaľ tieto chýbajú, tak sa reklamačná lehota začína až dňom dodania všetkých podkladov potrebných k jej vybaveniu).
 
Snažíme sa vašej reklamácii venovať hneď ako je to možné (záleží na stave reklamovaného tovaru ako typ a rozsiahlosť poškodenia výrobku a pod.) a vybaviť ju v čo najkratšom možnom termíne od jej podania našej spoločnosti.

 

 

Uplatňovanie žiadosti o dobropis :
 
Výrobok, na ktorý chcete  uplatniť vrátenie sumy/dobropis, musí spĺňať náležitosti takého poškodenia, po ktorom je výrobok nepredajný. Pokiaľ ide o poškodenie takého rozsahu, že je možné výrobok ďalej predať, poskytne sa na takto poškodený výrobok zľava z kúpnej sumy/finančný dobropis.
 
Ďalšie možnosti pre uplatnenie vrátenia / žiadosť o dobropis:
 
ak ide o výrobok poškodený nie vaším zavinením:
 - zavinený zlou manipuláciou v prepravnej spoločnosti (t. j. treťou osobou)
 - zistené poškodenie tovaru až po úplnom rozbalení
 - kde nebolo pri prevzatí možné nijakým spôsobom  (viditeľným ani hmatateľným) zistiť, že je výrobok poškodený.
technické / mechanické poškodenie výrobku:
 - záleží od typu poškodenia
na základe vyjadrenia servisnými strediskami:
 - servisné vyjadrenie zo servisu o nerentabilnej oprave (ponechané v servise)
 - servis musí v servisnom liste uviesť, že výrobok ostal v servise a vy máte právo žiadať o vrátenie kúpnej sumy za tovar
  
Info: Tovar, na ktorý bola uplatnená reklamácia / dobropis sa zriaďuje zvoz reklamačným oddelením v našej spoločnosti.
Prosíme, tovar v žiadnom prípade nezasielať na centrálu našej spoločnosti!