Prihlásenie B2B
*

*

Zabudli ste heslo?

Servis

 

Servis elektroniky značiek ECG a HITACHI, veľká biela technika
Reklamácie Vás prosíme nahlasovať výhradne na bezplatnej linke ECG.


Bezplatná linka ECG:  0800 333 003.

 

Servisný partner : P/CHAdresa:Telefón:E-mail:
Východné Slovensko:    
Milan PalečekP, CHDobšinského, 050 01 Revúca0911/276 509palecek.milan@gmail.com 
Vojtech BodzášP, CHHlavná 55, 077 01 Kráľovský Chlmec 0908/950 838vbodzas@gmail.com
Servis SIDOR - Jaroslav SidorP, CH klímaLekárovce 2, 072 54 Lekárovce /okres Sobrance/
(Michalovce, Snina, Humenné, Vranov, Trebišov)
0907/062 622itecservis@gmail.com
REPAIRmix Jozef RobaPNová Ľubovňa 415, Nová Lubovňa 065 110903/612 000jozefroba@repairmix.sk
ELEKTRO SERVIS Michal LiškaP, CH1.Mája 1228, 093 01 Vranov nad Topľou057/446 4667 0905/240 602elektroservisvv@slovanet.sk
BL technics, s.r.o.P, CHšvábska 6695/57A, 080 05 Prešov0918/825 645 0903/904 572bltechnics@mail.t-com.sk
Peter Špik P, CHPartizánska 46, 085 01 Bardejov054/474 62 27spik.pavol@gmail.com
Jozef Sobek - SERVISPDlhý rad 1, 085 01 Bardejov0918/404 595   054/474 40 44sobekservis123@gmail.com
APS servis P/CHNám. Sv. Martina 1459/6A, Lipany 082 710915/182 535, 0907/170 757chladenie.sarissky@gmail.com
Ján Šulík - EL-ServisPLevočská 3, 064 01 Stará Ľubovňa0918/421 001, +421 524326115lubovna@euronics.sk
Stredné Slovensko:    
PART Servis - Dušan JunasPKarola Salvu 9, 034 01 Ružomberok0918/535876partservis@gmail.com 
UNI SERVIS - František ŠimkoPPravenec 241, 972 16 Pravenec0905/333628fesimko@gmail.com
EL-PRA, s.r.o.p. VeselovskýP, CHč.domu 2496, 034 72 Liptovská Lužná 0905/577 817elpra@speednet.sk 
Rudolf DorociakPVyšný koniec 408, 02 354 Turzovka0905/291 364dorociak.servis@tmn.sk 
Miroslav PavličekPKrušovská 2050/21, 955 01 Topolčany + Partízánske0905/181 471pavlicek@bestnet.sk mmiroservis@gmail.com
ECO Ervín BojtošCHOkružná 156, 911 11 Balog nad Ipľom036/741 14 34ecoelektro@centrum.sk
Elektroopravovňa - Štefan PilátikPSihelné č. 496, 029 46 Sihelné0905/564 520pilatik@oranet.sk
ED Elektroslužba - Pavel DebnárPPribinova 38, 936 01 Krupina045/551 95 14eddebnat@ed-debnar.sk
Viera Bryndziarová - BryndziarPLombardíniho 208/4, 014 01 Bytča041/552 28 00 0905/713 921rbryndziar@azet.sk
Miroslav KeťkoP/ CH ?Nemocničná 18, Veľký Krtíš 990 010949/595 589lumiservis.sro.@gmail.com
Servis chladenia - Ján Zita CHChudá Lehota 17, 956 38 Chudá Lehota0903/355 926zita62@centrum.sk 
Západné Slovensko:    
Ing. Miloš BabuľaCHCukrovarská 3042/62, 926 00 Sereď0905/792 527milos.babula@centrum.sk
ELDO - Jozef Rapand PMatičná 211/4, 924 01 Galanta 0905/444 196servis@eldo.sk
obchod@eldo.sk
Tibor Ládi TIBIK SHOP - SERVISPBratislavská 60, 932 01 Veľký Meder 031/555 37 79tibikshop@gmail.sk
Karol CsernyanszkyPGútsky rad 1, Komárno0905/720 444karol.csernyanszky@centrum.sk
ÁKOS Szeif - LA ServisP/CHHlavná 1933/123, Gabčíkovo 930 050902/503 551laservis@gmail.com
Beso Elektroservis Ján Baka - obchodPMlynská 1, 936 01 Šahy036/741 07 72beso_baka@stonline.sk
Chladenie spol. s r.o.P, CHKovorobotnícka 3, 821 04 Bratislava0911/ 732 834, 02/43420738chladenie@chladeniesro.sk
Miroslav KeťkoP/ CH ?Nemocničná 18, Veľký Krtíš 990 010949/595 589lumiservis.sro.@gmail.com
 


Servis elektroniky značiek ECG, Hitachi, Telefunken, malá biela a čierna technika

Servisný partner : 
Adresa: Telefón:E-mail:
Servis elektroniky
Pri smaltovni 3603/4, 851 01 Bratislava-Petržalka, 
02/68 24 52 45 servis@elektroniky.sk 

Servis elektroniky značiek ECG, Hitachi, Telefunken, malá biela a čierna technika

Servisný partner : 
Adresa:Telefón:E-mail:
T.V.A. servis
Južná trieda 48/D, 040 01 Košice, 
055/633 85 01, tvaservis@tvaservis.sk 




REKLAMÁCIE:

 


Servisný partner : 

Servis elektroniky -  ECG, Hitachi, Telefunken

 
Pri smaltovni 3603/4
Bratislava -Petržalka
851 01
Telefón:02/68 24 52 45
Spôsob platby:DPD
Dopravu platí:Servis
Email:servis@elektroniky.sk
Postup:Do emailovej komunikácie pri objednávke zvozu vždy uvádzajte:
1, presnú adresu Vašej predajne
2, typ výrobku
3, popis závady
K výrobku prikladajte:
1, reklamačný list s uvedenou závadou
2, spiatočnú adresu
3, záručný list s typom a výrobným číslom
4, alebo predajný doklad s typom a výrobným číslom

Servisný partner : 

T.V.A. servis - ECG, Hitachi, Telefunken

 
Južná trieda 48/D
Košice
040 01
Telefón:055/633 85 01
Spôsob platby:DPD
Dopravu platí:Servis
Email:tvaservis@tvaservis.sk
Postup:Do emailovej komunikácie pri objednávke zvozu vždy uvádzajte:
1, presnú adresu Vašej predajne
2, typ výrobku
3, popis závady
K výrobku prikladajte:
1, reklamačný list s uvedenou závadou
2, spiatočnú adresu
3, záručný list s typom a výrobným číslom
4, alebo predajný doklad s typom a výrobným číslom

 

 

  POSTUP PRI UPLATŇOVANÍ REKLAMÁCIÍ:

 
 
 
Forma uplatňovania reklamácie :
 
Reklamácia sa uplatňuje písomnou formou a to mailom alebo poštou (príp. faxom) na :
 
 
reklamacie@k-b.sk ( príp. fax +421 232 113 418 )
   ( telefonicky podávame len informácie k reklamáciám )
 
 
 
Náležitosti k podaniu reklamácie :
 
Najlepšou formou podania reklamácie je vyplnenie Reklamačného protokolu K+B Progres, a.s., organizačná zložka, kde sú predtlačené všetky potrebné náležitosti k uplatneniu vašej reklamácie. V tomto doklade treba uviesť všetky požadované skutočnosti, predíde sa tým zdĺhavejšiemu procesu na začatie reklamačného konania.
 
Ak tento formulár priložený nie je k vašej reklamácii, resp. neúplne vyplnený alebo nepriložený vôbec, môže sa termín začatia reklamačného konania predĺžiť o dopĺňanie potrebných údajov pre jeho začatie.
 
K tomuto reklamačnému protokolu je potrebné pre urýchlenie riešenia doplniť vždy číslo nákupnej faktúry – ako doklad k reklamácií.
 
 
Lehoty vybavenia reklamácie :
 
Lehota na vybavenie vašej reklamácie je 30 kalendárnych dní  od jej prijatia. Dňom začatia reklamačného konania sa rozumie deň, ku ktorému je reklamácia obsiahnutá všetkými potrebnými náležitosťami (pokiaľ tieto chýbajú, tak sa reklamačná lehota začína až dňom dodania všetkých podkladov potrebných k jej vybaveniu).
 
Snažíme sa vašej reklamácii venovať hneď ako je to možné (záleží na stave reklamovaného tovaru ako typ a rozsiahlosť poškodenia výrobku a pod.) a vybaviť ju v čo najkratšom možnom termíne od jej podania našej spoločnosti.

 

 

Uplatňovanie žiadosti o dobropis :
 
Výrobok, na ktorý chcete  uplatniť vrátenie sumy/dobropis, musí spĺňať náležitosti takého poškodenia, po ktorom je výrobok nepredajný. Pokiaľ ide o poškodenie takého rozsahu, že je možné výrobok ďalej predať, poskytne sa na takto poškodený výrobok zľava z kúpnej sumy/finančný dobropis.
 
Ďalšie možnosti pre uplatnenie vrátenia / žiadosť o dobropis:
 
ak ide o výrobok poškodený nie vaším zavinením:
 - zavinený zlou manipuláciou v prepravnej spoločnosti (t. j. treťou osobou)
 - zistené poškodenie tovaru až po úplnom rozbalení
 - kde nebolo pri prevzatí možné nijakým spôsobom  (viditeľným ani hmatateľným) zistiť, že je výrobok poškodený.
technické / mechanické poškodenie výrobku:
 - záleží od typu poškodenia
na základe vyjadrenia servisnými strediskami:
 - servisné vyjadrenie zo servisu o nerentabilnej oprave (ponechané v servise)
 - servis musí v servisnom liste uviesť, že výrobok ostal v servise a vy máte právo žiadať o vrátenie kúpnej sumy za tovar
  
Info: Tovar, na ktorý bola uplatnená reklamácia / dobropis sa zriaďuje zvoz reklamačným oddelením v našej spoločnosti.
Prosíme, tovar v žiadnom prípade nezasielať na centrálu našej spoločnosti!